duminică, 4 iulie 2021

Carolus-Duran - Portretul contesei Lily De Roussy De Sales

 

Diafragma zilelor

"Mă las purtat de vocea ta,
în zâmbetul neaşteptat al obrajilor tăi
Mă întind
noaptea
în ochii tăi
îţi simt şoldurile
în faldurile tainice
între fiecare respiraţie trăită
alături de tine.

Umplem diafragma ascunsă a zilelor.

Apoi,
când adorm şi mă abandonez,
picioarele, pieptul şi braţele mele,
gânduri destrămate
Mă gândesc la tine,
încă."

de Adrian Grima
 

 
-------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Carolus-Duran
Titlul: Portretul contesei Lily De Roussy De Sales
Titlul original:
Data: 1888
Stilul: realism
Mod de realizare: ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Carolus-Duran (4 iulie 1837 – 17 februarie 1917), pictor francez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu