duminică, 4 iulie 2021

Frank Holl - Going Home

 

Femeie peisaj

"Femeie,
asemenea unei femei peisaj
m-ai perceput
şi iubit.
M-ai iubit
cu câmpiile mele,
cu văile mele,
cu grotele şi colinele mele,
cu întinderile şi sarcinile
din corpul meu.
M-ai iubit
ca un val
calm, demontat
şi te-ai lăsat purtat
în grizaiul
norilor
care mă traversează.
M-ai văzut femeie
în rujul buzelor mele
lăsat pe obrazul fiului meu
în fiecare dimineaţă înainte de şcoală.
Tu eşti roşul meu
mi-ai spus.
Iar eu îţi repet:
tu eşti toate culorile
care strălucesc în ochii mei."

de Elizabeth Grech 
 

 
-------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Frank Holl
Titlul:
Titlul original: Going Home
Data: 1877
Stilul: realism
Mod de realizare: ulei pe panza
Dimensiunea: 101 x 140 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Frank Holl ( 4 iulie 1845 - 31 iulie 1888) pictor englez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu