joi, 15 iulie 2021

Jacek Malczewski - Ellenai

 weird flex but ok

"din lipsă de răspunsuri
și cu ce îmi rămâne după dialogul cu igrasia
caut cerculețul de pe telefon cu fața ta
să-ți spun că
am hotărât
durerea e pentru adolescenţi boemi
care se visează mai departe decât am putut
eu la vârsta lor

mușc tare din tastatură cu ochii
și mă întorc la treabă
dacă mă uit unde trebuie văd
visul american curgând din țevi ruginite
câte un strop apoi a stat
cu capul spart
cu mâinile continui să caut pisici handicapate
pe internet

mă simt atât de singură
niciun umăr pe care să plâng

treceam peste dacă aveam mai mulți bani
să-mi fac cabană cu șemineu la munte
ca în filmele western să am
suficient spațiu pentru cărțile
pe care nu le-am terminat niciodată
pentru hainele care păstrează parfum de bărbați
miros de ţigară după seri în spirală"

de Elena Simion



----------------------------------------------------------------------------
Pictor: Jacek Malczewski
Titlul: Ellenai
Titlul original: Ellenai
Data: 1910
Material:
Tehnică: post - impresionism
Dimensiuni:
Deţinător:

Date despre autor:
Jacek Malczewski (15 iulie 1854 – 8 octombrie 1929), pictor polonez simbolist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu