marți, 6 iulie 2021

Jef Verheyen - Lichtbogen (Flamand Rose)

 cerc pătrat

"mă trezesc uneori noaptea
şi deschid frigiderul
să văd dacă mai trăieşte
mă liniştesc brusc
mi se pare că e mereu seară
mă întorc dimineaţa la baie
să mă bărbieresc
dar în loc de barbă
îmi creşte iarbă
cineva mă sună de câteva zile insistent
ca să-mi vândă umbre
aşa că ies în stradă şi împietresc
între statuile semafoarelor reci
ştiu că într-o zi o să-ţi scriu o poezie
fără cuvinte
ştirea asta e foarte şocantă
cineva iese din televizor
şi îmi mănâncă toată cina"

de Ion Calotă



------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Jef Verheyen
Titlul:
Titlul original: Lichtbogen (Flamand Rose)
Data: 1971
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Jef Verheyen ( 6 iulie 1932 -2 martie 1984) pictor belgian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu