marți, 6 iulie 2021

Volodymyr Loboda - Singură noaptea

 O noapte parfumatã

"O noapte parfumatã
și luminile stinse
aerul călduț vibrează
vino vino vampirul meu
vom fi singuri în casă
îmi voi dezgoli gâtul
voi închide ochii sub mușcătură
îmi voi reține țipătul
când dinții tăi vor sfâșia
pieziș carnea-mi fragedă
vino vino vampirul meu
e aproape miezul nopții
fereastra e deschisă
n-am atârnat usturoi
nici crucifix pe perete
nici inima imaculată a lui Iisus
nu ne va înăbuși simțurile
doar noi doi tu și cu mine
ne vom privi în fațã
cu un surâs curtenitor complice
și în aerul nemișcat
supusã îmi voi oferi gâtul
dinților tãi iubiți
vino vino iubitul meu
noaptea-i călduțã și parfumată
supusã îmi voi oferi gâtul"

de Dacia Maraini



------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Volodymyr Loboda
Titlul: Singură noaptea
Titlul original: Одна в ночі
Data: 2001
Stilul: expresionism
Mod de realizare: tempera pe pânză
Dimensiunea: 60 x 80 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Volodymyr Loboda ( 6 iulie 1943 - ) pictor ucrainean.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu