marți, 27 iulie 2021

Sliman Mansour - Portret cu portocale

 Pe contrasens

"Râd de parcă aș fi
cel mai fericit dintre oameni.
Și aproape că așa este.
Nu am nimic
ce pierde.
Nu călătoresc,
să regret plecările sau revenirile.
Persoana pe care o iubesc
e atât de aproape și atât
de departe de mine
încât orice s-ar întâmpla între noi
va fi cumplit de frumos
și de neadevărat,
căci nu vom ști niciodată
să coborâm pe pământ.
Iar sacul cu cărţi
pe care-l port mereu după mine
e tocmai povara de care am nevoie
pentru a mă mai menţine pe aici.
Mănânc colţul de pâine
(atât cât mi se dă)
într-un colţ de lume,
dau „bună ziua” la câini,
la copaci
și îmi pare că toată lumea-i
a mea
și poate că aș fi cel mai fericit dintre oameni,
doar că, atunci când râd,
nu știu de ce
mi se umple sufletul
de lacrimi."

de Eugenia Bulat



---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Sliman Mansour
Titlul: Portret cu portocale
Titlul original:
Data: 2015
Stilul: expresionism figurativ
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Sliman Mansour ( 27 iulie 1947 - ) pictor palestinian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu