sâmbătă, 12 martie 2022

Artem Chebokha (RHADS)

 Jurnal de rugăciune
(pentru Alyson Hallett)

"Astăzi e ziua în care
autobuzul 54 se roagă pentru toți
cei care trăiesc sau lucrează în Henleaze

ziua
când cei care pot
se roagă pentru cei care nu pot

când cei nefericiți
se roagă pentru cei fericiți

orbii pentru cei
cu vedere perfectă

astăzi e ziua în care
trenurile se roagă pentru vremurile demult apuse
ale călătorilor

păsările se roagă
pentru bunăstarea cerului

inimile se roagă
pentru mâinile ferme ale chirurgilor cardiovasculari

ziua în care dentistul meu
se roagă pentru sănătatea danturii mele

din păcate trebuie să se roage intens
pentru că o bucată de dinte tocmai mi s-a rupt
în granola de la micul dejun

azi e ziua în care
librăriile și bibliotecile
se roagă pentru cititorii lor

iar satele se roagă pentru orașele
care și-au astupat urechile din păcate

când eu mă rog
pentru toate acele femei negăsite
în 1911 la Recensământul din Anglia și Țara Galilor

iar speculanții se roagă pentru Galeria de Ceramică
din muzeul V și A1
pentru vasele goale

iar când ziua șoptește –
lasă-mă să supraviețuiesc încă o zi sângeroasă

astăzi e ziua în care
rugăciunea a fost spusă

acum stai de strajă ca bufnița la miezul nopții
puțin

acum dormi"

de Penelope Shuttle

 




--------------------------------------------------------------------------------------- -
Pictor: Artem Chebokha (RHADS)
Titlul:
Titlul original:
Data:
Stilul: artă digitală
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Artyom Cheboha s-a născut în 1987 în regiunea Omsk, cunoscut și sub numele de RHADS, este artistul digital rus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu