sâmbătă, 12 martie 2022

Artem Chebokha (RHADS) - înăuntrul inimii

 Mă gândesc adesea

"sau simt
că sunt încă
în inimă
Acolo sunt
vin și intru acolo
arăt de parcă sunt afară
din inimă
și totul este pe față
și obișnuit –
Dar nu
sunt
înăuntrul inimii
profitând cât pot de ea
în ciuda tuturor lucrurilor
care vin și pleacă
cu Kindle-ul2 meu
parola mea
și cumpărăturile mele

Nu e timp să te gândești de două ori
ci doar să știi
că sunt în inimă
unde este joi
cel puțin o zi pe săptămână
și mă apropii
din ce în ce mai mult
de tine
în ciuda a ceea ce îmi spun oamenii
ar fi contrariul
dar ei nu știu nimic
despre această inimă
a noastră
nu-i așa
și ceea ce poate face
fără măcar să încerce"

de Penelope Shuttle




--------------------------------------------------------------------------------------- -
Pictor: Artem Chebokha (RHADS)
Titlul:
înăuntrul inimii

Titlul original:
Data:
Stilul: artă digitală
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Artyom Cheboha s-a născut în 1987 în regiunea Omsk, cunoscut și sub numele de RHADS, este artistul digital rus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu