duminică, 13 martie 2022

Dario Mastrosimone

 

Casă pustie

"Sunt o recoltă stearpă.
Plânsetul pisicii încă mă bântuie –
oare de ce îmi aduce aminte?

Fiecare cuvânt inscripționat
maschează tăcerea
unui răsad care începe să încolțească.

O casă poate rămâne
neglijată mult timp:
detalii pe care le-am lepădat,

ploi cenușii de mătreață,
se adună ca fulgii de nea
sub pat

unde apar
astfel de irigații sterile.
O piele de cauciuc

ne salvează de noi înșine.
Nimic nu trece prin ea,
dar noaptea corpul trădător

se visează plin
de moarte în viață
și de viață în moarte:

născut mort,
înfășurat sub coastele mele.
Dimineața mă poartă înapoi

în liniște.
Ploaia se scurge dintre
pleoapele mele închise."

de Caitríona O’Reilly
 

 
--------------------------------------------------------------------------------------- -
Pictor: Dario Mastrosimone
Titlul:
Titlul original:
Data:
Stilul:
Mod de realizare: Ulei pe carton
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Dario Mastrosimone s-a născut la Buenos Aires pe 2 octombrie 1964.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu