luni, 11 aprilie 2022

Antonio Peticov - Fereastră II

 broken window serenade


la cină

stăteam cu spatele

la fereastra lui antonio peticov

și îi simțeam respirația

usoară în ceafă


mă enerva

și mi se făcuse foarte foame

zburatorii cu care mâncam

îmi aruncau priviri întrebătoare


ridicam din umeri


așa mi s-a părut mie


o fereastră îmi e de ajuns

pentru a vedea

pentru a auzi


tic-tacul ceasului

mă încurca

să ascult

"s druge strane mjeseca"

[Magazin]


aov




---------------------------------------------------------------------------------


Pictor: Antonio Peticov

Titlul: Fereastră II

Titlul original: The Window II

Data: 1984

Stilul:

Mod de realizare: litografie

Dimensiunea: 85 x 70 cm

Unde se gaseste:


Date despre pictor:

Antonio Peticov pictor brazilian născut în 1946

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu