luni, 11 aprilie 2022

Zbor - un tramvai numit bassano

 

un tramvai numit bassano

gâscanul vecinilor
în fiecare dimineaţă se trezeşte la șase
și povesteşte ce a visat

când a început perestroika
eram deja cu părul cărunt
zburatorii ageri
mi-au declanșat imaginația

astăzi
o primăvară fragmentată
în jurul orașului bassano
au crescut uluitor de repede ciulini
băieții buni fără defecte de zodiac zboară
ulii rotindu-se-n zbor
atacau parapante
nu mi-am cumpărat pastile de potasiu
și benzină la pungă
mi-e teamă de un nebun cu puteri nucleare
lipsă acută de iubire
lumi în dezordine
mă uit la mânile mele în timp ce zbor
caut diferențe
experimentele curg gârlă
îmi salvez sufletul pângărit de frici meschine
eu unu' n-am mai văzut aşa ceva
un zbor de pus pe perete
tânjesc la o viață mai liberă
mult mai liberă
vântul de la bassano schimbă muzica lumi
nu m-am făcut înțeleas

aşa ceva nu vezi în fiecare zi
la bassano del grappa
descoperi
că viaţa nu e monotonă

la aterizare
o poloneză arunca cu bomboane
în stânga
în dreapta
fundul unei domnișoare frânează
o nemțoaică se ascunde de emoție
este de neconceput o lume fără Beatles
și coca-cola zero

cam asta e tot

aov
 





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu