joi, 20 aprilie 2017

Adolphe-William Bouguereau - Reflexion - Lionel Richie - Hello

HELLO

Am fost singur cu tine
In gandul meu
Si in visele mele ti-am sarutat buzele
De o mie de ori
Cateodata te vad
Trecând pe la usa mea
 

Helo!
Eu sunt cel pe care il cauti?
Vad in ochii tai
Vad in zambetul tau
Esti tot ceea ce mi-am dorit
Si bratele mele sunt deschise larg
Pentru ca tu stii ce sa zici
Si stii ce vrei sa zici
Si vreau sa iti zic
Te iubesc!

Am mult timp pentru a vedea lumina soarelui în parul tau
Si sa iti spun de fiecare data
Cat de mult imi pasa
Simt cateodata ca inima mea se revarsa
Helo!
Vreau doar sa stii
Ca ma intreb unde esti
Si ma intreb ce mai faci
Te simti cateodata singura?
Sau te iubeste cineva?
Spune-mi cum sa-ti cuceresc inima
Pentru ca nu am nici o idee
Dar lasa-ma sa incep prin a-ti spune Te iubesc!

Helo!
Eu sunt cel pe care il cauti?
Ma intreb unde esti
Si ma intreb ce mai faci
Te simti cateodata singura?
Sau te iubeste cineva?
Spune-mi cum sa-ti cuceresc inima
Pentru ca nu am nici o idee
Dar lasa-ma sa incep prin a-ti spune Te iubesc!

Versuri Lionel Richie - Hello


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adolphe-William Bouguereau - Reflexion -1897. Picturile artistului sunt realizate in genul realismului artistic. Se remarca prin contururile precise ale reliefului uman si folosirea unor nuante alese pentru culoarea pielii personajelor, precum si prin temele de inspiratie mitologica. Nudurile feminine sunt cele mai suave si mai poetice din epoca sa, cucerind inimile colectionarilor europeni si americani. Este unul dintre pictorii care au expus constant la Salonul din Paris, de-a lungul intregii sale vieti artistice.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Adolphe-William Bouguereau
Titlul : Reflexion
Titlul original: Reflexion
Data:1897
Stilul: Realism
Mod de realizare:ulei pe pînză
Dimensiunea: 116 x 79 cm
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
William Adolphe Bouguereau (30 noiembrie 1825 – 19 august 1905) a fost un pictor academic francez.
William-Adolphe Bouguereau s-a născut în La Rochelle, Franţa.
Student al Şcolii de arte frumoase din Paris (Ecole des Beaux-Arts), a câştigat Prix de Rome în 1850. Picturile sale realizate în genul realismului artistic, precum şi temele sale de inspiraţie mitologică l-au făcut extrem de popular, fiind unul din pictorii care a expus la constant la Salonul din Paris, de-a lungul întregii sale vieţi artistice. Deşi spre sfârşitul vieţii sale, pictorul însuşi a considerat că a căzut într-un fel de dizgraţie, în mare parte datorată opoziţiei sale constante curentului impresionist, în lumea contemporană există o reconsiderare a artei sale şi un nou val de apreciere îi înconjoară cele opt sute treizeci şi şase (836) de picturi finalizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu