joi, 20 aprilie 2017

Dragica Micki Fortuna - Sandra Bullock

Sandra Bullock

1. Femeile sunt precum cuptoarele: au nevoie de 5 până la 15 minute ca să se încălzească.
2. Sunt conştientă de faptul că uneori pot fi enervantă.
3. Nu sunt cântăreaţă. Îmi cunosc limitele.
4. Singurul om care mi-a furat inima este fiul meu.
5. După un timp, nici nu mai ai idee ce vârstă ai, pentru că ai minţit de atâtea ori.
6. Din diferite motive, oamenii vor să vadă că eşuezi. Dar asta nu e problema ta, e problema lor.
7. Am făcut greşeli şi ştiu de ce le-am făcut, dar singură am ales acest drum; nimeni nu a făcut vreodată o alegere pentru mine.
8. Există fiinţe umane care au integritate, ştiu să tacă atunci când trebuie, cunosc imaginea de ansamblu şi nu-şi vând prietenii.
citate: Sandra Bullock


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sandra Bullock în calea Arcimboldo este un tablou de Dragica Micki Fortuna, care a fost încărcat pe 31 octombrie 2012. Pictura are culori variind de la portocaliu pastel la cărămizie întuneric si încorporează pictură digitală, portrete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu