miercuri, 31 mai 2017

Claude Monet - Buchet de gladiole, margarete si crini

Un buchet de flori

Un buchet de flori
Îți dăruiesc acum
Pentru că ai fost cu mine
De-atâtea ori.
Și îți mai spun că te iubesc
Doar la tine mă gândesc.
Tu ești soarele ce mă încălzește
În-fiecare dimineață,
Tu ești speranța mea în viață.


Ocrotită de tine
Mă simt mereu
Chiar dacă nu mi-e bine.

Un copac de-as fi
Doar pe tine te-as priviri.
Ești ca un înger venit pe pământ,
Te rog să nu mai pleci niciodată.

de Elena Deacu


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Claude Monet - Buchet de gladiole, margarete si crini
Data: 1878
Stilul: Impresionism
Oscar-Claude Monet (n. 14 noiembrie 1840, Paris – d. 5 decembrie 1926, Giverny) a fost un pictor impresionist din Franța.
Monet s-a născut la Paris, Franța. Familia sa s-a mutat la Le Havre în Normandia când el avea cinci ani. Tatăl său ar fi dorit ca Monet să intre în afacerea familiei, băcănia, dar Oscar Monet voia să picteze. Eugène Boudin, un artist care a lucrat în mare parte la picturi plein air - schițe rapide făcute în aer liber - pe plajele Normandiei, l-a învățat câteva tehnici ale picturii în 1856. La început artistul nu era deloc de acord cu lucrările facute de Boudin, dar acesta l-a învățat să deschidă ochii asupra naturii : "... în sfârșit ,ochii mi s-au deschis și am înțeles cu adevărat natura. Am învățat în același timp s-o iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu