miercuri, 31 mai 2017

Dana Nechita - Grecia

O zi În roz

O scurtă zi, ca orice sărbătoare;
Și raze dulci adună-n piept lumină,
Și cunoscute bucurii mă iau de mână
Și nu prea cunoscute, mă tot strigă-n zare...


Pe buze se opri un zâmbet drag,
De parcă mi-au sosit copii-n poartă;
Și sufletul mai uită de al său toiag,
Atât, cât trupul incă nu îl poartă...

În zarzăr, măreț teatru înflorise;
O buburuză, dirijează de pe-o sârmă
Vestit cor mixt, format din multe gâze,
Cu albine, ca soliste mai distinse...

Poate că e o zi ca-n alte primăveri;
Dar mi-a dus viata strictă în deriva-
Tot corpu-mi este o celulă olfactivă,
(Privirea o uitasem pe un ram, mai ieri...)

Astăzi e roz văzduhul si-nserarea
Doar verzi sunt amintirile cu nume;
Iar gândul meu e vechi, ca de când lumea,
Cu voia Lui, inveșnicită-n floare...

de prutean (Lipcanu Arcadie)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pictura : Dana Nechita
Nume tablou : Grecia
Data :
Dimensiunea :
Media:Ulei pe panza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu