miercuri, 3 mai 2017

Joaquín Sorolla - Curcubeul - Judy Garland (Frances Ethel Gumm) : Over the rainbow

Deasupra curcubeului

Undeva deasupra curcubeului, acolo sus de tot
E un loc de care am auzit odată într-un cântec de leagăn
Undeva deasupra curcubeului, cerul este albastru
Şi visele pe care îndrăzneşti să le visezi chiar se îndeplinesc


Îmi voi pune o dorinţă într-o zi şi mă voi trezi acolo unde norii
vor fi lăsaţi în urma mea
Unde necazurile se topesc precum picăturile de lămâie
deasupra şemineului
Acolo e unde mă vei găsi

Undeva deasupra curcubeului, păsărele albastre zboară
Păsările zboară deasupra curcubeului
De ce, oh, de ce nu pot şi eu?
Dacă păsărelele albastre pot zbura dincolo de curcubeu
De ce, oh, de ce nu pot şi eu?

• Artist: Judy Garland (Frances Ethel Gumm)
• Cântec: Over the rainbow


-----------------------------------------------------------------------------
Joaquín Sorolla - Curcubeul
Data: 1907; Spain
Stilul: Impresionism
Ulei pe panza
Joaquín Sorolla y Bastida (02.27.1863 - 08.10.1923) a fost un picor spaniol. Sorolla a excelat în pictura de portrete , peisaje , si lucrări monumentale pe teme sociale si istorice. Lucrările sale cele mai tipice sunt caracterizate printr - o reprezentare abilă a oamenilor si a peisajului sub lumina soarelui tării sale natale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu