joi, 1 iunie 2017

Berthe Morisot – Fetita cu papusa

ZIUA IA-MA SI DU-MA CU TINE DU-MA COPILARIE

Cantarea copilariei

Astea mai frumoase sunt:
Mama si papusa mea,
Dumnezeul cel carunt,
Soarele si linistea.


Sunt copil, caci
Domnul
A dorit sa fiu asa:
Un copil.

Ocrotiti-mi somnul,
Jocul meu, povestea mea
De copil!

Astea sunt imparatesti,
Astea pururi ne cuprind:
Cerul
Limbii
Romanesti
Si ninsoarea din colind.

Sunt copil, caci
Domnul
A dorit sa fiu asa:
Un copil.

Ocrotiti-mi somnul,
Jocul meu, povestea mea
De copil!

de Grigore Vieru


-----------------------------------------------------------------------
Berthe Morisot – Fetita cu papusa
Data: 1883
Stilul: Impresionism
Media: Ulei pe panza
Dimensiunea: 70.17 x 73.03 cm
Colectie privata
Berthe Morisot (n. 14 ianuarie 1841 la Bourges, Cher - d. 2 martie 1895 la Paris) a fost o pictoriță impresionistă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu