luni, 26 iunie 2017

Dana Levin - Heaven - aniversare


ANIVERSAREA PICTORIȚEI DANA LEVIN

Orfeu

– În cele două femei din viaţa mea
pe tine te-am căutat, femeie…
– Două?! – Taci, femeie! Te-am aşteptat
şi te-am iubit de când, o, cerule,
de când… Numele tău l-am auzit!…
De obicei, de când mă ştiu, oamenii…
nu se numesc aşa.

Numele tău e straniu şi oriîncotro
mă îndreptam, el nu se ştie cum
mă ajungea din urmă, mă răscolea,
mă tulbura şi eu fugeam, şi aş fugi şi-acum,
dar el, numele tău, ştiu, va veni de pretutindeni:
din brazi, amieze mari, delfini şi dealuri,
din mările închise între maluri

şi zboruri de-albatroşi lunatici,
din coama munţilor, grei ca misterul,
şi de oriunde mă mai poartă cerul
pe drumurile-i vii, prea luminate,
ce nouă ni se-ascund la început… Şi-apoi,
când vine timpul, vai, de peste tot,
ca dintr-o ceaţă uriaşă, ni se arată

dintr-odată, aşa cum tu mie te-ai arătat
acum. Unde ai fost de veacuri, ce ai fost,
cu cine te-ai văzut, în ce mireasmă
ai dormit? Braţele cui te-au legănat
în paltini şi în roua uitată-n trandafiri,
rouă adusă de năstruşnici îngeri –
aburi iscaţi din veşnica agheasmă?…

de Aura Christi

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Dana Levin
Titlul: Heaven
Titlul original: Heaven
Data :
Stilul: Realism contemporan
Mod de realizare: Ulei pe pînză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Dana Levin (născută Dana Elizabeth Levin 26 iunie 1969) este un pictor american clasic, realism . Instruită în Florența, Levin este un pictor de portrete , peisaje , viața de noapte , figurativ și interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu