joi, 22 iunie 2017

John William Godward - Favorita * Lara Fabian (Lara Sophie Katy Crokaert) - Je t'aime

Te iubesc

De-acord, au existat alte moduri de despărţire
Câteva cioburi de sticlă poate ne-ar fi putut ajuta
În aceasta linişte amară, am decis să iert
Greşelile pe care le putem face când ne iubim prea mult


De-acord, fetiţa din mine adesea te implora
Aproape ca o mamă, mă mărginai, mă protejai
Ţi-am furat acest sânge,pe care nu l-am fi putut separa
În mijlocul cuvintelor, a viselor eu voi ţipa

Te iubesc, te iubesc
Ca un nebun, ca soldat
Ca un star de cinema
Te iubesc, te iubesc
Ca un lup, ca un rege
Ca un bărbat care nu sunt
Vezi, te iubesc în modul ăsta

De-acord, eu ţi-am încredinţat toate zâmbetele mele, toate secretele mele
Chiar şi acelora al cărora doar fratele este purtătorul nemărturisit
În aceasta casă de piatră, Satan ne privea dansând
Ţi-am vrut atât de mult război de corpuri care-şi făceau pace

Te iubesc, te iubesc
Ca un nebun, ca soldat
Ca un star de cinema
Te iubesc, te iubesc
Ca un lup, ca un rege
Ca un bărbat care nu sunt
Vezi, te iubesc în modul ăsta

Artist: Lara Fabian (Lara Sophie Katy Crokaert)
Album: Pure (1999)
Cântec: Je t'aime



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
John William Godward - Favorita
Data: 1914
Stilul: Neoclasicism
Media: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 81.3 x 50.8 cm
Colectie privată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu