duminică, 30 iulie 2017

Berthe Morisot - Femeie sprijinindu-se pe coate

irecuperabil

înainte de a te fi cunoscut
am simţit că nu am putut iubi pe nimeni
că nimeni nu va fi în măsură să umple golul din inima mea,
dar totul sa schimbat când te-am întâlnit.

apoi am ajuns să realizez că eşti mereu în inima mea.
eşti amuzantă şi dulce
mă faci să râd şi să zâmbesc.
zâmbetul tău îmi ia toată tristeţea şi furia mea.

tu eşti cea mai frumoasă femeie pe care am văzut-o vreodată
mai frumoasă decât orice floare pe care am văzut-o vreodată,
m-ai făcut slab când am vorbit cu tine,
apoi am început să scriu poezii despre tine,
acum, am ajuns să realizez
că sunt irecuperabil îndrăgostit de tine.

(cav)

10 ianuarie 2015




 


-------------------------------------------------------------------------
Pictor: Berthe Morisot
Titlul: Femeie sprijinindu-se pe coate
Titlul original:
Date: 1894
Stilul:Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 60 x 44 cm
Unde se găseşte: Colecţie privată

Date despre pictor:

Berthe Morisot (n. 14 ianuarie 1841 la Bourges, Cher - d. 2 martie 1895 la Paris) a fost o pictoriță impresionistă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu