duminică, 30 iulie 2017

Pierre-Auguste Renoir - Tânără femeie cu umbrelă japoneză


atât

vreau să împărtășesc cu tine
ceea ce mă face fericit,
ceea ce face să mă simt albastru.

un milion de stele pe cer,
una strălucește nu pot nega
o dragoste atât de prețioasă
o dragoste atât de adevărată.
îngerii cântă când te afli în apropiere.
mă trezesc în fiecare zi, cu zambetul tău în mintea mea.
întotdeauna știu exact ce să spun,
doar vorbind cu tine îmi faci ziua mai frumoasă.

(cav)

Iunie 2016


-------------------------------------------------------------------------
Pictor: Pierre-Auguste Renoir
Titlul: Tânără femeie cu umbrelă japoneză
Titlul original:
Date: 1876
Stilul:Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 60 x 44 cm
Unde se găseşte: Colecţie privată

Date despre pictor:

Pierre-Auguste Renoir (n. 25 februarie 1841, Limoges - d. 3 decembrie 1919, Cagnes-sur-Mer) a fost unul din cei mai celebri pictori francezi, creator - împreună cu Claude Monet, Alfred Sisley, Paul Cézanne - al curentului impresionist. Dragostea lui pentru desen, artă figurativă și portretele l-au îndepărtat mai târziu de impresionism. Sub influența lui Ingres, începând din anul 1883, universul său coloristic devine mai blând, pictează trupuri feminine strălucitoare. Denumit pe drept "pictorul bucuriilor vieții", Renoir pictează cu pasiune până în ultima clipă a existenței sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu