marți, 25 iulie 2017

Fred Yates - Strada mea, Sablet - aniversare


ANIVERSAREA PICTORULUI FRED YATES

Doar eu să beau cu vinul

Oraşul ăsta e nebun
Prietenă oi, de când te-au măritat cu poezia
Şi mă urmăresc pe mine ca un câine
De dimineaţă în altă dimineaţă.
Oraşul ăsta o să ştie aproape totul
Sub ce Pod mi-am petrecut noaptea
Cu care Prietenă aştept plecarea trenurilor
Pentru Tine, cu care petreci nebunia în pat.
Dar niciodată oraşul n-o să ştie ce am în suflet
Şi sub ce mormânt am făcut azi dragoste…

de KALOSH ÇELIKU




----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Fred Yates
Titlul: Strada mea, Sablet
Titlul original:
Data:
Stilul: Artă naivă
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Fred Yates (25 iulie 1922 - 7 iulie 2008), născut Frederick Joseph Yates , a fost un artist englez . Picturile sale sunt incluse în numeroase colecții private și publice, printre care Galeria de artă Brighton și Hove, Universitatea Liverpool , Universitatea din Warwick , Galeria de artă Torquay și Gourmet Coates Gallery din Bournemouth.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu