joi, 13 iulie 2017

Jean Messagier - Vous-etes vous jamais laisse glisser le long d'une pente - aniversare


ANIVERSAREA PICTORULUI JEAN MESSAGIER


Aripile

Nu-mi pune aripi! – am strigat
spre îngerul ce mă ţinea
când îmi vâra aripi cu sila
şi-n umeri mi le îndesa.Nu vreau!
Dar el, cu o răbdare
pe care numai îngerii o au
Nu mă lăsa, deşi din ele,
Spuneam că nu ştiu cum să dau…N-auzi?? – strigam.
Tocmai cu mine?
Nu fi aşa ne-ndurător!
Nu le strica, le pui zadarnic.
Eu niciodata n-am să zbor!

Eşti surd?? l-am zguduit lovindu-l.
Dar el tot mai aprins lucra.
Ştia că voi avea nevoie
Ştia c-odata voi zbura!…

de Virgil Carianopol

----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Jean Messagier
Titlul:Vous-etes vous jamais laisse glisser le long d'une pente
Titlul original: Vous-etes vous jamais laisse glisser le long d'une pente
Data: 1974
Stilul: Lirica abstracta
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Jean Messagier (Paris, 13 iulie 1920 - Montbéliard, 10 septembrie 1999) a fost pictor, sculptor, printmaker și poet francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu