joi, 13 iulie 2017

Paul Jenkins - Dakota Ridge


ANIVERSAREA PICTORULUI PAUL JENKINS

Autopsie sufletului


Azi,
nu sunt în apele mele,
nici voce de sirenă nu mai am.
mă duc să-mi fac autopsia
să văd de mi-ai umblat prin suflet
încălţat cu gând rău.
străinule,
de voi fi pe moarte,
probabil voi fi tristă
nu ţi-am arătat nopţile trecute
cum e nisipul sub tălpile goale.
deja, privirea nu te mai cuprinde,
totul seamănă a pământ.
ai vrea să zâmbeşti tu pentru mine
în seara asta,
străinule?

de Raluca Pavel



----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Paul Jenkins
Titlul: Dakota Ridge
Titlul original: Dakota Ridge
Data: 1958
Stilul: Expresionism abstract
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Paul Jenkins (12 iulie 1923 - 9 iunie 2012) a fost un pictor american abstract expresionist .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu