marți, 1 august 2017

Byron B. - zbor cu parapanta

liber

pe tăcerea razelor de soare,
am urcat şi m-am alăturat veseliei păsărilor.
liber ca rândunelele care cântă,
am dansat pe cer cu aripi de pasăre argintată
şi am văzut o sută de lucruri minunate.
nu aţi visat aşa ceva
pasteluri de culoare, o încântare
albastru şi alb, maro şi verde.
am depăşit înâlţimile bătute de vânturi cu graţie uşoară
acolo unde chiar vulturul a zburat.
ce încercare frumoasă, să fi o pasăre cu aripi.

(cav)

iulie 2016

 


-----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Byron B.
Titlul: zbor cu parapanta
Titlul original: Paragliders Ridge Soaring at Possums
Date: iunie 2007
Stilul:Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 60 x 44 cm
Unde se găseşte: Kunsthalle, Bremen, Germania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu