joi, 14 septembrie 2017

Edvard Munch - Domnişoare pe pod - Simon and Garfunkel (Simon & Garfunkel) > Bridge Over Troubled Water

Pod peste apa tulbure

Când ești obosit
Şi te simţi mic
Când lacrimi sunt în ochii tăi
Eu le voi usca pe toate

Eu sunt lângă tine
Când vremurile devin grele
Și chiar nu poţi găsi prieteni
Ca un pod peste apa tulbure
Eu am să mă aşez
Ca un pod peste apa tulbure
Eu am să mă aşez

Când ești dărâmat și fără scăpare
Când eşti pe stradă
Când seara cade atât de greu
Eu te voi mângâia

Ȋti voi lua partea ( te voi apăra )
Când vin vremuri întunecate
Şi durerea este de jur împrejur
Ca un pod peste apa tulbure
Eu am să mă aşez
Ca un pod peste apa tulbure
Eu am să mă aşez

Navighează pe ape argintii Fată ,
Navighează
A venit vremea să străluceşti
Toate visele tale sunt pe drum

Priveşte-le cum strălucesc
Dacă ai nevoie de un prieten
Eu navighez chiar în spatele tău
Ca un pod peste apa tulbure
Ȋţi voi uşura mintea
Ca un pod peste apa tulbure
Ȋţi voi uşura mintea

Artist: Simon and Garfunkel (Simon & Garfunkel)
Cântec: Bridge Over Troubled Water

 



--------------------------------------------------------------------------
Pictor: Edvard Munch
Titlul:Domnişoare pe pod
Titlul original:
Data: 1903
Stilul: Expresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 230 x 203 cm
Unde se găseşte: Thielska Galleriet, Stockholm, Suedia

Date despre pictor;

Edvard Munch (/mʉŋk/, n. 12 decembrie 1863, Løten, Norvegia – d. 23 ianuarie 1944, Ekely, Oslo) a fost un pictor norvegian, unul dintre pionierii artei moderne, considerat precursor al expresionismului, mai cu seamă un reprezentant al tradiției artistice europene decât a celei norvegiene. A fost prin natura sa un solitar, dar, paradoxal, l-au interesat foarte mult relațiile interumane, care vor reprezenta esența creației sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu