vineri, 6 octombrie 2017

Moisei Gamburd - fara titlu - aniversare

ANIVERSAREA PICTORULUI BASARABEAN MOISEI GAMBURD

* * *

uneori îmi doresc
să vezi dincolo
de culoarea ochilor mei
și de cârpa înfășurată în jurul capului meu


mi-aș dori să o faci

am o lume a mea
aruncă o privire și vezi
înainte de a alege și a mă judeca

(cav)


------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Moisei Gamburd
Titlul : fara titlu
Titlul original:
Data:
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Moisei Gamburd (n. 6 octombrie 1903, Chişinău - d. 14 iulie 1954, Chişinău) a fost un pictor român basarabean.
Portretele acesteia realizate de Moisei sunt considerate culmea creaţiei sale. El execută numeroase portrete minuţioase prin detalii şi tratament. Se simte afecţiunea şi tandreţea pictorului pentru femeie, pentru idealul feminin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu