marți, 24 octombrie 2017

Philip de Laszlo - countess of Dalkeith - aniversare


ZAPACEALA

Cine a patruns in lumea mea
fara pasaport si fara permis
si a atins reteaua electrica
si a aprins caldura la Polul Nord unde m-am electrocutat pe ghiata
dansand Mambo Italian cu ursii albi?
Cine m-a facut sa zbor pe o matura
si sa fiu si mai uriasa decat vrajitoarele si decat norii?
Cu cine am inotat intr-un lac cand afara ploua torential?
Si cine ca si Dumnezeu mi-a facut bine
si cine ca si Dumnezeu mi-a facut rau
si cine mi-a fost prea aproape ca sa-l vad deslusit?

Dar eu ramaneam sclava a creierului meu,
sclava care nu se razvratea niciodata
si care nu stia sa spuna creierului: Destul! atunci cand
simturile
ca niste cai biciuti legati de maini si de picioare
ma trageau care incotro.

Principalul : am fost in control!
Si nu am plans la inmormantarea
cuvintelor pe care nu le-am pronuntat.
Nu am plans
Cand mama mea a reusit cu mine
mult mai mult decat se astepta.

de Riri Sylvia Manor

 
------------------------------------------------------------------------------------ -
Pictor: Philip de Laszlo
Titlul: countess of Dalkeith
Titlul original:
Data: 1932
Stilul: Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se găseşte: Colectie privata

Date despre pictor:

Philip Alexius de László, MVO (n. 30 aprilie 1869 - d. 22 noiembrie 1937 ) a fost un pictor maghiar cunoscut mai ales pentru portretele sale de personaje regale și aristocrate. În 1900, sa căsătorit cu Lucy Guinness Stillorgan, County Dublin , și a devenit cetățean britanic în 1914.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu