vineri, 3 noiembrie 2017

Lovis Corinth - Inocenta

inocenta

o, uita-te la mine!
sunt propria mea regina
si inocenta este intreaga mea pasiune
aripile mele se vor agita, și nu mă tem
zborul este apărarea mea,
privilegiul unei doamne.

(cav)

 


------------------------------------------------------------------------------------ -
Pictor: Lovis Corinth
Titlul: Inocenta
Titlul original: Innocentia
Data: 1890
Stilul: Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se găseşte:

Date despre pictor:

Lovis Corinth (Franz Heinrich Louis Corinth; n. 21 iulie 1858, Tapiau, Prusia de est - d. 17 iulie 1925, Zandvoort, Olanda) a fost un pictor german. Alături de Max Liebermann, Lesser Ury şi Max Slevogt, Corinth a fost unul dintre cei mai importanţi şi influenţi reprezentanţi ai impresionismului german. Lucrările sale timpurii au fost realizate în manieră Art Nouveau, cele ulterioare în manieră impresionistă, iar cele târzii sunt însă considerate a fi sinteze impresionist-expresioniste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu