joi, 25 ianuarie 2018

Ivan Shishkin - In Crimeia


NTERMEZZO COLORISTIC CU IVAN SHISHKIN SI POETIC CU ELVIS PRESLEY

Hotelul Inimilor frânte

Ei bine, din momentul în care ai plecat, iubito
Am găsit un loc nou unde îmi petrec nopțile
La capătul străzii singuratice este
Hotelul Inimilor frânte.
Mă faci să mă simt atât de singur
Atât de singur,
Atât de singur încât aș putea muri.
Și, deși este mereu aglomerat,
Tu încă mai poţi găsi o cameră
Unde inimile frânte îşi
Plâng tristețea lor.
Mă faci să mă simt atât de singur
Atât de singur,
Atât de singur încât aș putea muri.
Lacrimile londinerului* nu se mai termină
Şi portarul e îmbrăcat în negru
Ei bine, ei sunt de mult timp pe strada singuratică
Căci nu mai privesc înapoi niciodată.
Mă faci să mă simt atât de singur
Atât de singur,
Atât de singur încât aș putea muri.
Ascultă, dacă iubita te părăsește
Şi ai o poveste de spus
Doar fă o plimbare pe strada singuratică
La Hotelul Inimilor frânte.

• Artist: Elvis Presley
• Album: Single (1956)
• Cântec: Heartbreak Hotel



--------------------------------------------------------------------------------------------------- -
25 ianuarie 1956: RCA lansează primul său single Elvis Presley - „Heartbreak Hotel/I Was The One".
--------------------------------------------------------------------------------------------------- -

Pictor: Ivan Shishkin
Titlul: In Crimeia
Titlul original: В Крыму
Data :1890
Stilul:Realism
Mod de realizare:ulei pe panza
Dimensiunea: 204 x 125.5 cm
Unde se gaseste:
Date despre pictor:

Ivan Shishkin(25 ianuarie 1832 - 20 martie 1898, pictor peisagist rus, asociat cu miscarea Peredvijniki. A studiat la Scoala de Pictura, Sculptura si Arhitectura din Moscova, urmand apoi cursurile Academiei Imperiale din Saint Petersburg.
A trait si creat o mare parte din viata in Germania. A participat la numeroase expozitii si a fost membru in multe organizatii culturale. Inceteaza din viata in Rusia in 1898 in timp ce picta.
A ramas cunoscut ca unul din cei mai mari peisagisti ai tuturor timpurilor, realismul si forta lucrarilor sale fiind aproape de perfectiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu