vineri, 9 martie 2018

Eric Fischl - The Bed, the Chair, Touched - Aniversare


Delir Maghiar

I.

Aidoma morfinei, alin durerea omului
Oricine m-ar privi în ochi îşi va pierde libertatea
Sunt cea mai atrăgătoare femeie din toate mitologiiile
Un Paradis pe Pământ – cel mai periculos om din lume,
Sunt o nebunie creatoare
Patricia, Sora lui Dumnezeu
Fiii mei sunt a-tot-ştiutori fără margini
Fiicelor mele
Le-am hărăzit sinucideri complexe,
Dând sau luând viaţa nu cred ca este bine sau rău pentru că sunt
o floare iar florile nu judecă ele fiind indiferente şi triste
eu i-aşi sfătui pe romanticii Germani să-şi ia
armele să se lupte pentru cauze pierdute. Eu le încarc
puştile,
Provocându-le plăcerile cele mai Mari
Sunt zămislit din carne şi sânge şi nu din lumină –
Eu sunt Sfânta Fecioară dela Polul Nord
făcând soarele să se topească pe ghiaţă:

de Nuno Brito

 


--------------------------------------------------------------------------------------- -

Pictor:Eric Fischl
Titlul:
Titlul original: The Bed, the Chair, Touched
Data: 2001
Stilul: Realism contemporan
Mod de realizare:ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Eric Fischl (născut pe 9 martie 1948) este un pictor american

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu