vineri, 9 martie 2018

Mykola Kornylovych Pymonenko - LA RÂU - Aniversare - Dalida - Darla Dirladada


ASTĂZI STAU DE VORBĂ CU PICTORUL MYKOLA PYMONENKO

Darla Dirladada

Adio domnule, totul s-a terminat,
Părăseşte-mă si refă-ţi viaţa
Eu preferam florile câmpului
Tu, soarele celor 20 de ani
Domnule, tu n-ai fost fidel
Din câte am înţeles de la prietenii mei.
Era plăcut în casă,
Adio domnule, eu am avut inimă
Dar ea, două holde și un tractor,
Pe când eu, doar, mâinile mele
Pentru a semăna vântul și bobul
Adio domnule, în timp ce tu iubeşti,
Mă duc să văd semințele cum cresc,

Adio domnule, totul s-a terminat,
Adio iubite, ca să pleci
Se spune la oraş e mai bine decât aici
Ai putea avea maşini,
Ca și în cărțile de aventură,
Eu am doar un singur copil, acesta este țara mea,
Şi un prieten râul
Este al meu, mă cunoaște,
Când dansează pe pietre
Face dirladirlada,
Și Dirlada dirladada,

Fuge jderul, se-ascunde valul
Am să trăiesc în lumea algelor
Care face dirladirladada,
Adio copile, iubite rămas bun
Deci, lăsaţi-mă să-mi trăiesc viaţa
E timpul secerişului de secară
Cred că v-am spus totul,
Eu am doar un singur copil, acesta este țara mea,
Şi un prieten râul
Face dirladirlada,
Fuge jderul, se-ascunde valul
Am să trăiesc în lumea algelor
Care face dirladirladada,
Şi aş dori un ocean de timp
Cântând dirladirladada.

Artist: Dalida
Cântec: Darla Dirladada



--------------------------------------------------------------------------------------- -

Pictor: Mykola Kornylovych Pymonenko
Titlul: La râu
Titlul original:
Data:
Stilul: Realism
Mod de realizare:ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Mykola Kornylovych Pymonenko (ucrainean: Микола Корнилович Пимоненко; 9 martie 1862, Priorka, lângă Kiev - 26 martie 1912, Kiev) a fost pictor ucrainean

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu