luni, 24 mai 2021

Emanuel Leutze - Worthington Whittredge in His Tenth Street Studio

 puțin

"(sunt liniștit
mângâi cu plăcere
capul răutăților

mă gândesc la orașul
unde fumegă lăzile de gunoi
ca niște altare de jertfă

am fost furios
am tăiat gâtul
fiolelor

am strigat în oraș
- „am și eu un schelet
de ce să nu vă fie frică?“

lângă vitrine
mă opream
să-mi aranjez
puțin scalpul)"

de Constantin Acosmei



-------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Emanuel Leutze
Titlul:
Titlul original: Worthington Whittredge in His Tenth Street Studio
Data : 1865
Stilul: Romantic
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Emanuel Leutze ( 24 mai 1816 - 18 iulie 1868) pictor german.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu