luni, 24 mai 2021

Marcel Janco - Portretul lui Davidescu

 Sângele meu

"Clocotul sângelui meu în care mă scald
Mi-e cantor, veşmânt şi femeie.
E fără de crustă. Se bucură şi se revarsă.
Mă umple de pietre, de geamuri şi cioburi.
Mă sfâşie. Trăiesc în explozii.

În tuse, în groază, în transă
Îmi înalţ palatele,
În pânză, în vălul urzelii, în pete
Le luminează."

de Henry Michaux



-------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Marcel Janco
Titlul: Portretul lui Davidescu
Titlul original: Portretul lui Davidescu
Data :
Stilul: Cubo-Expresionism
Mod de realizare: Ulei
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor
Marcel Iancu (cunoscut și ca Marcel Janco n. 24 mai 1895 - d. 21 aprilie 1984) a fost un pictor, arhitect și eseist român-israelian, de origine evreiască .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu