marți, 20 iulie 2021

Bahia Shehab - „Nu imposibilului” - poem Mahmoud Darwish

 Poemul nisipului

(…)
"Începuturile sunt eu
Sfârșiturile sunt eu

Merg către zidul execuției mele
precum o pasăre nătângă,
Îmi închipui că sulița este coasta
mea
Iar sângele mi-e cântec de rodiu…
Merg
Până ce dispar în furtuna de nisip
(…)
Tu, tu vei veni noaptea la poet,
Însă nu vei găsi nici ușa, nici
albastru."

de Mahmoud Darwish




---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Bahia Shehab
Titlul: Fluture închis
Titlul original: „Nu imposibilului” - poem Mahmoud Darwish
Data: 2016
Stilul: Street art
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Bahia Shehab ( 29 iulie 1977 - ) pictor egiptean.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu