marți, 20 iulie 2021

Leon de Smet - Mrs.Norine Van Hecke

 

Viitorul neprezis

"Te privesc trăind într-o sărbătoare pe care
teama mea de-a veni la sfârșit o lasă întunecată.

Mâinile noastre se închid pe o stea flagelară.
Flautul trebuie din nou cioplit.

Abia dacă vârful unui mare soare brutal atinge o zi
la începutul ei.

Nemaiștiind dacă atâta sevă biruitoare trebuie
să cânte sau să tacă, am descleștat pumnul Timpului
și i-am smuls recolta.

Ivitu-s-a un curcubeu multiplu și sterp.

Evă solară, poate de carne și de pulbere, nu
cred în dezvăluirea celorlalți, ci numai în a ta.

Cine bombăne să mă urmeze până la portalul nostru.

Simt cum se naște-n mine suflul nou și cum
durerea mi se stinge."

de René Char

(traducere de Gellu Naum)
 

 
---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Leon de Smet
Titlul: Mrs.Norine Van Hecke
Titlul original: Mrs.Norine Van Hecke
Data:
Stilul:
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Leon de Smet (20 iulie 1881 – 9 septembrie 1966), pictor belgian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu