miercuri, 28 iulie 2021

Harry Meyer - Nacht

 

Noapte
(după Jules Supervielle)
 
"Noaptea dinafară
și noaptea dinăuntrul meu
îndrăznesc să-și amestece stelele.
Iar eu vâslesc rapid
printre aceste binecunoscute
bezne, apoi mă opresc
ca să analizez totul.
E șocant să mă văd de la distanță –
un grăunte plăpând
mișcându-se rapid,
respirând în apele adânci ale lacului.
Noaptea își trece mâinile
peste șoldurile mele.
Dar care dintre nopți este?
E o singură beznă
care se-nvârte ca un carusel
pe cer, în venele mele.
A trecut mult
de când am dispărut.
Îmi văd priveghiul
presărat cu stele.
A fost muncă grea. "

de Moniza Alvi 
 

 

---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Harry Meyer
Titlul:
Titlul original: Nacht
Data: 2017
Stilul: expresionism
Mod de realizare: ulei
Dimensiunea: 105 x 170 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Harry Meyer ( 28 iulie 1960 - ) pictor german.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu