miercuri, 28 iulie 2021

Otto Constantin - Ritual

 

Magazineză

"Superb superb spun ei
frecându-şi mâinile.
Asta pentru că eu cheltuiesc bani.

E doar un rucsac spun eu
totuşi se potriveşte atât de bine
cu pantofii mei cu toc cui.

Splendid splendid spun ei
clipind din ochi.
Mă privesc într-o oglindă alăturată
şi voinţa mi se destramă.

Altcândva aş putea întreba
ce este superb şi splendid

rucsacul pantofii sau eu
minciunile prind bine
când cheltuieşti bani."

de Kavita Jindal
 

 
---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Otto Constantin
Titlul: Ritual
Titlul original:
Data: 2015
Stilul: Naïve Art (Primitivism)
Mod de realizare: Ulei pe panza
Dimensiunea: 100 x 140 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Otto Constantin ( 28 iulie 1990 - ) pictor român.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu