miercuri, 28 iulie 2021

Mommie Schwarz - Zelfportret Aan De Ezel

 

Paradox

"Mi-am imaginat-o
uitându-se cu ochii mici
prin abur
exclamând, „Nu pot fi eu aceasta!”
„Aceste cearcăne şi riduri
dar mă simt ca la optsprezece ani.”

Azi e o nouă zi...
ştergând sticla,
chipul tatălui meu, învăpăiat.
„Nu pot fi eu aceasta,
nu m-am schimbat deloc!” –
Mă simt la fel.

Cum se întâmplă aceasta?
Cu toţii ne-ngrijim:
ne ferim de riscuri,
nu schimbăm nimic...
Şi totuşi timpul şi viaţa sunt un pericol –
când deodată se ajunge aici."

de Patrick Osada
 

 
---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Mommie Schwarz
Titlul:
Titlul original: Zelfportret Aan De Ezel
Data: 1940
Stilul: expresionism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Samuel Leser Schwarz ( 28 iulie 1876 - 19 noiembrie 1942) pictor olandez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu