marți, 21 decembrie 2021

Anne Vallayer-Coster - Still Life with a Ham

 

Ce mancam asta seara?

"-tirbusonul e scuza lui.
Dar ce-i atrage atentia e temerea ca
patruzeci de ani petrecuti impreuna
inca nu s-au risipit,
ca acest cartof din mana mea
e potrivit pentru a fi copt
si ca bucata intunecata de carne
in ambalaju-i de plastic va fi pastrata
exact atat cat trebuie.
De ce ne da gatitul atata bataie de cap
daca avem farfurii asortate
si meseni ce sosesc imbracati adecvat
la ora stabilita ?
odata am pescuit scrumbii si
le-am intins sangerande acolo pe punte
le-am asezonat cu ceapa si cidru.
Barca aceea era albastra, se legana
sub o vela decolorata, cu vopseaua crapata
pluteam langa un debarcader murdar.
Dar nu era acest barbat,
nici aceasta casa
si nici macar aceasta bucatarie
de unde tocmai am scos un curatator din sertar."

de Hilary Elfick
 

 

----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Anne Vallayer-Coster
Titlul:
Titlul original: Still Life with a Ham
Data: 1767
Stilul: Rococo
Mod de realizare: Ulei
Dimensiunea:
Unde se găseşte:

Date despre pictor:
Anne Vallayer-Coster ( 21 decembrie 1744 - 28 februarie 1818) pictor francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu