marți, 21 decembrie 2021

Ivan Albright - Burgomeister with Key

 

Ramas pe dinafara

"mi-ai dat cheia gresita.
Nu intra in broasca.
Este cheia de la vechea casa.
Lacatusul nu o recunoaste. Am lasat
cheia inautru. Cheia mea s-a rupt
in broasca. Am luat-o pe a ta
din greseala. Se roteste
dar nu deschide usa. Cheia asta
e prea mare. Aceea e prea mica.
Omul cu cheia a disparut.
Este o singura cheie,
dar sunt doua incuietori. Mi-am pierdut
cheia. Cineva a furat-o.
E indoita. A ascuns-o. nu este
Unde am lasat-o. Am crezut
ca e la tine. Cheia asta nu are
nicio eticheta. Mi-ai spus ca
vei lasa o cheie. Nu se mai fac
astfel de chei."

de Hilary Elfick
 

 

----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Ivan Albright
Titlul:
Titlul original: Burgomeister with Key
Data: 1925
Stilul: Realism
Mod de realizare: Ulei
Dimensiunea:
Unde se găseşte:

Date despre pictor:
Ivan Le Lorraine Albright ( 20 februarie 1897 - 18 noiembrie 1893) pictor american.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu