marți, 21 decembrie 2021

John Gast - American Progress

 

Vacanţa lui Walt Whitman

"Nu-mi place să-mi părăsesc oraşul,
dar Florida are o climă mai blândă.
Mi-aş petrece Crăciunul mai degrabă aici
decât să-mi intre zăpada în ghete.

Căluţul meu mă crede un ciudat,
zăbovesc când văd băieţi de ţărani;
mă distrez cu ei pe malul lacului,
iar ei îmi aşteaptă venirea în fiecare an.

Dau mâna cu mine bărbăteşte,
când Walt e aici, totul e bine;
Îi iubesc pe toţi, de la coşar
până la tipul care mestecă tutun.

Are ochi negri frumoşi şi adânci,
Iubirea îi e molipsitoare
şi stăm ore întregi până la culcare.
Şi stăm ore întregi până la culcare."

de Brian Docherty
 

 
---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: John Gast
Titlul:
Titlul original: American Progress
Data: 1872
Stilul: simbolic
Mod de realizare: Ulei
Dimensiunea: 29.2 x 40 cm
Unde se găseşte:

Date despre pictor:
John Gast ( 21 decembrie 1842 - 26 iulie 1896) pictor american

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu