sâmbătă, 25 martie 2017

Aretha Franklin - aniversare - (Tu mă faci să mă simt ca) O femeie adevărată

ANIVERSAREA CÂNTĂREŢEI ARETHA FRANKLIN

(Tu mă faci să mă simt ca) O femeie adevărată

Privind pe fereastră ploaia de dimineaţă,
Mă simţeam lipsită de poftă de viaţă
Şi când am ştiut că trebuie să fac faţă unei alte zile,
Doamne, m-am simţit atât de obosită.
Înainte de ziua în care te-am întâlnit, viaţa era atât de dură,
Dar iubirea ta a fost cheia către liniştea mea sufletească.


Căci tu mă faci să mă simt, tu mă faci să mă simt,
Tu mă faci să mă simt ca o femeie adevărată.

Când sufletul meu era pierdut,
Tu ai venit să mi-l revendici,
Nu ştiam ce nu-i în regulă cu mine
Până când sărutul tău m-a făcut să-mi dau seama,
Acum nu mă mai îndoiesc pentru motivul pentru care trăiesc,

Căci dacă te fac fericit nu mai am nevoie de altceva.
Căci tu mă faci să mă simt, tu mă faci să mă simt,

Tu mă faci să mă simt ca o femeie adevărată.
Oh, dragă, ce mi-ai făcut,
Tu mă faci să mă simt atât de bine
Şi nu vreau decât să fiu aproape de tine,
Tu mă faci să simt că trăiesc,
Tu mă faci să mă simt, tu mă faci să mă simt
Tu mă faci să mă simt ca o femeie adevărată.

• Artist: Aretha Franklin
• Album: Lady Soul (1967)
• Cântec: (You Make Me Feel Like) A Natural Woman



-----------------------------------------------------------------------------------------
Aretha Franklin (n. 25 martie 1942, Detroit) este o cântăreață, compozitoare și pianistă americancă. Deși cunoscută pentru melodiile ei soul și fiind numită Regina muzicii Soul, cântă de asemenea jazz, blues, R&B, muzică gospel și rock. Rolling Stone a clasat-o pe primul loc în topul „100 Greatest Singers of All Time”, iar în clasamentul „100 Greatest Artists of All Time” pe locul nouă. A câștigat 18 premii Grammy competitive și două onorifice. Are 20 de single-uri pe locul unu în topul Hot R&B/Hip-Hop Songs și două pe primul loc în Billboard Hot 100: „Respect” (1967) și „I Knew You Were Waiting (For Me)” (1987), un duet cu George Michael. Din 1961, ea a avut un total de 45 de hit-uri în top 40 pe Billboard Hot 100. Între 1967 și 1982 a avut 10 albume R&B pe locul unu mai mult decât oricare altă femeie artist. În 1987, a devenit prima artistă femeie care a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.
Conform publicației Time, este una dintre cele mai influente femei ale secolului al XX-lea.
----------------------------------------------------------------------------------------


Pictor:John Gampert
Titlul: Aretha Franklin
Titlul original:Aretha Franklin
Data: 2009
Stilul:
Mod de realizare: Acrilic
Dimensiunea:8.5 x 11 in
Unde se gaseste:
Date despre pictor:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu