sâmbătă, 25 martie 2017

Giovanni Boldini - Scrie-mi - cu grupa Magazin

Scrie-mi

Scrie, scrie-mi, ma mai iubesti?
Scrie, scrie-mi, macar in aceasta toamna
Spune-mi cine, spune-mi cinte te saruta
Cine te fura, cine te fura de langa mine, luand totul de la mine?


Scrie, scrie-mi cand nu ai cui sa ii scrii
Scrie, scrie-mi ca si cum i-ai scrie unui prieten
Spune-mi, spune unde sa te gasesc
Unde sa te gasesc, sa te pot ascunde, sa te ascund

Scrie, scrie-mi, nu ma parasi
Scrie, scrie-mi, scrie-mi despre orice
Spune-mi pe cine minti cu orice
Minte-ma, dar ramai, dar ramai

Spune-mi cine, spune-mi cine te saruta
Spune-mi pe cine minti cu orice
Minte-ma, dar ramai, dar ramai
Minte-ma, dar ramai, dar ramai

GRUPA MAGAZIN



----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor:Giovanni Boldini
Titlul: Plimbare in parcul Naples. Capodimonte
Titlul original:Paseo en el Parque de Napoles. Capodimonte
Data:
Stilul: Realism
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Giovanni Boldini (31 decembrie 1842 – 11 iulie 1931) a fost un pictor italian de compozitie si portrete, apartinand scolii pariziene. Boldini s-a nascut in Ferrara, fiul unui pictor de subiecte religioase si a plecat la Florenta in 1862 pentru a studia pictura, acolo i-a cunoscut pe pictorii realisti cunoscuti ca Macchiaioli. Influenta lor se vede in peisajele lui Boldini care arata raspunsul sau spontan la natura, cu toate ca e cuunoscut mai bine pentru portretele sale.A avut succes foarte mare ca portretist in Londra.
Din 1872 Boldini a locuit in Paris, unde a devenit prieten cu Edgar Degas. Si acolo a devenit cel mai la moda pictor portetist de la sfaristul secolulului al XIX-lea, cu un stil elegant de pictura cu putina influenta impresionista, insa cu o stransa asemanare cu lucrarile contemporanilor sai John Singer Sargent si Paul Helleu. A fost nominalizat imputernicit al sectiei italiene la Expozitia din Paris in 1889 si a primit Légion d’honneur pentru aceasta functie. A murit in Paris in 1931.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu