sâmbătă, 25 martie 2017

William Adolphe Bouguereau - Eşti dorinţa vieţii mele - cu grupa Magazin


Eşti dorinţa vieţii mele

Esti dorinta vietii mele
Ai fost scânteia ochiilor mei
Tot ce aveam , tot ce stiam
Cum sá admitá inima mea
Căci sunt fără tine acum?

Ai fost vara, ai fost iarna
Tot ceea ce inima mea avea
Ai fost noapte si zi
Iar acum, trebuie sá merg mai departe fárá tine.

Esti dorinta vietii mele
Esti dorinta din visul meu
Dacă vrei TU si încă mai poti
Dá-mi mâna.

Esti dorinta vietii mele
Esti dorinta din visul meu
In viata mea, în viața mea
Te am numai pe tine.

Ia-mi zilele si noptile
Ia tot ce este al nostru
Pentru cá esti dorinta vietii mele
Pentru că TU ești mântuirea sufletului meu.

Am visat ochii albaștri...
prietenilor pentru a sărbători,
Si in zori sufletul știe,
Căci fără tine am rámas eu.

Esti dorinta vietii mele
Esti dorinta din visul meu
In viata mea, în viața mea
Te am numai pe tine.

Ia-mi zilele si noptile
Ia tot ce este al nostru
Pentru cá esti dorinta vietii mele
Pentru că TU ești mântuirea sufletului meu.

Pentru cá esti dorinta vietii mele
Pentru că TU ești mântuirea sufletului meu.

Grupa Magazin



----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor:William Adolphe Bouguereau
Titlul: Valul
Titlul original: La Vague
Data: 1896
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:121 x 160.5 cm (47.64" x 63.19")
Unde se gaseste: Colecţie privată

Date despre pictor:
William Adolphe Bouguereau (30 noiembrie 1825 – 19 august 1905) a fost un pictor academic francez.
Adolphe-William Bouguereau - DOLCCE-1883. Picturile artistului sunt realizate in genul realismului artistic. Se remarca prin contururile precise ale reliefului uman si folosirea unor nuante alese pentru culoarea pielii personajelor, precum si prin temele de inspiratie mitologica. Nudurile feminine sunt cele mai suave si mai poetice din epoca sa, cucerind inimile colectionarilor europeni si americani. Este unul dintre pictorii care au expus constant la Salonul din Paris, de-a lungul intregii sale vieti artistice.
William-Adolphe Bouguereau s-a născut în La Rochelle, Franța. Student al Școlii de arte frumoase din Paris (Ecole des Beaux-Arts), a câștigat Prix de Rome în 1850. Picturile sale realizate în genul realismului artistic, precum și temele sale de inspirație mitologică l-au făcut extrem de popular, fiind unul din pictorii care a expus la constant la Salonul din Paris, de-a lungul întregii sale vieți artistice. Deși spre sfârșitul vieții sale, pictorul însuși a considerat că a căzut într-un fel de dizgrație, în mare parte datorată opoziției sale constante curentului impresionist, în lumea contemporană există o reconsiderare a artei sale și un nou val de apreciere îi înconjoară cele opt sute treizeci și șase (836) de picturi finalizate.
Sursele care indică numele său complet sunt contradictorii; unele indică William-Adolphe Bouguereau, ca un nume compus, William Adolphe Bouguereau, ca un nume uzual și doar civil, conform tradiției franceze, în timp ce alte surse indică Adolphe William Bouguereau, ceea ce presupune folosirea prenumelui Adolphe ca nume uzual. Oricum, artistul obișnuia să se semneze William Bouguereau (sugerând astfel că William ar fi fost prenumele uzual folosit), sau, mai exact, "W.Bouguereau.anul" (conform alfabetului francez) și mai târziu, "W-BOVGVEREAV-date" (conform alfabetului latin).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu