sâmbătă, 25 martie 2017

Igor Emmanuilovich Grabar - aniversare - De trei ierni şoptesc numele tău - Grupa Magazin

ANIVERSAREA PICTORULUI RUS IGOR EMMANUILOVICH GRABAR

De trei ierni şoptesc numele tău

Plec dragul meu, am fost fericiţi
Ne-am iubit amândoi
Dormi liniştit
Visează lângă altă femeie
Nu-ţi face griji pentru mine.


Plec dragul meu şi voi regreta
Mult timp că ne-am iubit
Plec şi inima mea încai are putere
Să-ţi ierte orice.

De trei ierni şoptesc numele tău
Sărut poza ta
Am pierdut totul din cauza ta
Pentru că te-am aşteptat.
De trei ierni şoptesc numele tău

Sărut poza ta
Am lăsat totul pentru tine
Iubirea mea infidelă
De ce ne-am despărţit.

Plec dragul meu şi voi regreta
Mult timp că ne-am iubit
Plec şi inima mea încai are putere
Să-ţi ierte orice.

de GRUPA MAGAZIN


----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor:Igor Emmanuilovich Grabar
Titlul: Portret
Titlul original:
Data:
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Igor Emmanuilovich Grabar (in rusa: Игорь Эммануилович Грабарь, 25 martie 1871, Budapesta – 16 mai 1960, Moscova) a fost un pictor post-impresionist si istoric de seama al artei ruse. Grabar, descendent al unei familii instarite, s-a pregatit sub indrumarea lui Ilya Repin in Saint Petersburg si a lui Anton Ažbe in Munchen. A atins punctul culminant in pictura in 1903–1907, a fost remarcat pentru tehnica divisionista particulara aproape de pointilism si pentru redarea zapezii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu