joi, 4 mai 2017

François Pascal Simon - Joséphine - aniversare - Chris Rea - Joséphine

ANIVERSAREA PICTORULUI FRANCOIS PASCAL SIMON

Josephine

Ploaia bate pe fereastră
Dar, eu mă gândesc la tine
Cu lacrimi pe perna mea
Dar, voi trece peste asta.
Josephine, am să-ţi trimit toată dragostea mea
Iar fiecare pas pe care-l fac
Îl voi face pentru tine
Josephine.


Radarul meu indică furtuna
Dar eu pot încă zbura,
Tu ești motivul,
Speranța mea
Josephine.

Dacă viața e fără sens
Puteam să stau deoparte,
În zilele cele mai reci de iarnă
Când noaptea devine zi
Josephine, am să-ţi trimit toată dragostea mea
Iar fiecare pas pe care-l fac
Îl voi face pentru tine
Josephine.

Artist: Chris Rea
Cântec: Josephine


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: François Pascal Simon
Titlul: Joséphine
Titlul original: Joséphine
Data :
Stilul: Romanticism
Mod de realizare:Ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
François Pascal Simon, baron Gérard, nascut la Roma pe 4 mai 1770 († la Paris in 11 ianuarie 1837), pictor istoric si portretist neoclasic francez.După unele surse, François Gérards-a nascut pe 12 martie 1770. Mama lui era italiancă iar tatăl său era un funcţionar la ambasada franceză din Italia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu