sâmbătă, 13 mai 2017

Isaac Levitan : Primavara cu liliac

ZIUA INTERNATIONALA A DORULUI

Mi-e dor

Mi-e dor de-orasul din copilarie,
Mi-e dor de zilele trecute
Pe cand zburdam cu veselie,
Mi-e dor de noptile pierdute,
Ce imi pareau o vesnicie.


Mi-e dor de muntele cu nor,
Mi-e dor de freamat lin de brazi,
De murmur tainic de izvor,
Mi-e dor de tine azi!

Mi-e dor de zilele copilariei,
De fluturi si de cant de nai,
De gustul aromat al viei,
De chipul tau, de al tau grai,
Mi-e dor de tine, dor...

poezie de Sergiu Ivanov


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Isaac Levitan : Primavara cu liliac
Data: 1895; Russian Federation
Stilul: Realism
Isaac Ilyich Levitan ( Rusă : Исаак Ильич Левитан, 30 august 1860 - 04 august [ OS 22 iulie] 1900) a fost un pictor rus. A avansat genul de "peisaj starea de spirit."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu