sâmbătă, 13 mai 2017

Marc Chagall – Indragostiti cu flori

N-AM SA TE LAS SA PLECI

N-am sa te las sa pleci.
De-al nostru-amor de-o luna, oare
Asa de lesne vrei sa treci
Platind cu doar o sarutare?
N-am sa te las sa pleci.


N-am sa te las sa pleci.
Doar de-ai putea cu-a tale soapte
(Ca blandul vant seminte seci)
Sa spulberi ale tale fapte,
M-as invoi sa pleci.

N-am sa te las sa pleci.
De n-ar fi sus, sau am socoate
Ca soarele e stins pe veci
Nedand de gol minciuna, poate
M-as indura sa pleci.

N-am sa te las sa pleci.
Din slavi, a stelelor puzderii
Prea ne-au vegheat cu zeci si zeci
De mii de ochi, in faptul verii,
Ca sa te las sa pleci.

N-am sa te las sa pleci.
Au nu mustram noi luna cand
Rasare prea tarziu, si deci
Fiindca-apune prea curand?
Cum sa te las sa pleci?

N-am sa te las sa pleci.
Nu s-au mandrit peceti ca sint
Abia-nfloritii lilieci
Pentru al nostru legamant?
Nu pot sa vreau sa pleci.

N-am sa te las sa pleci.
Prea mult te-am strans la pieptu-mi ieri,
Vrei, azi, s-apuci alte poteci?
Ci iar te strang din rasputeri,
Si nu te las sa pleci.

de Robert Bridges



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marc Chagall – Indragostiti cu flori
Data: 1964; France
Stilul: Naïve Art (Primitivism)
Media: lithography, hartie
Dimensiunea: 50.8 x 71 cm
Marc Chagall (n. 7 iulie 1887, Vitebsk, Belarus - d. 28 martie 1985, Saint-Paul-de-Vence, Franța) a fost un pictor modern. Stilul său de pictură este considerat ca deosebit de original și poetic, sub influența fanteziei și al melancoliei, și strâns legat de cultura ebraică. Ea reprezintă o temă care revine permanent în creația sa, la fel ca și orașul provincial bielorus Vitebsk, în care artistul și-a petrecut copilăria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu