sâmbătă, 3 iunie 2017

Dana Nechita - Luleaua turcului

Florile

Am cumparat flori.
Mi le-a vindut o fata.
Erau albastre zori.
Si dormea lumea toata
Si cind mi le-a-ntins
O mina firava si mica,
Florile le-am privit,
Cu dragoste si cu frica
Simteam ca in ele
Au inflorit lacramile mele,
A-nflorit a fetei jele ;
Un vis de stele,
Si toate gindurile rele


Si ma-ngrozeam de flori
Caci mi le-a-ntins o fata,
O fata care nu doarme in zori

O fata care nu viseaza-n perna,
O fata care vede foame.

Fugiti fantoame
Am cumparat flori.
Erau albastre zori.

de Emil Isac


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pictura : Dana Nechita
Nume tablou : Luleaua turcului
Data : 2016
Dimensiunea : 30 x 40 cm
Media:Ulei pe panza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu